1. A szerződés tárgyának tulajdonságai
Az alábbiakban a BIT-FORCE Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató v. BIT-FORCE) weboldalához kapcsolódó általános információt, tájékoztatást és jogi iránymutatást talál. A ZÁRTALON / SZÉFGURU / IZONE weboldalak használatára, megrendelések leadására és a létrejövő adásvételi szerződésre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) a következő hivatkozáson éri el: Általános Szerződési Feltételek
A termékek jellemzőit az adott termék információs oldaláról ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett nettó és bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A regisztrálással, leadott rendeléssel Ügyfél a jelen Üzletszabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
2. Adatkezelés
A Szolgáltató az Ügyfelek adatait az
Adatvédelmi nyilatkozat szerint kezeli.
3. Az elektronikus szerződéskötés lépései
-
Érvényes regisztráció a honlapon.
-
A termék, szolgáltatás megrendelése.
-
A Szolgáltató a megrendelés megérkezését egyéb megállapodás hiányában elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Szolgáltató, ill. a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
-
Ügyfél a megrendelésben kiválasztott és a visszaigazoláson szereplő fizetési és átvételi módnak megfelelően az ellenértéket kifizeti és a megrendelt terméket/szolgáltatást átveszi.
-
A megrendelés és visszaigazolás nyelve az Ügyfél választásától függően: magyar, angol, vagy német.
-
A megrendelés nem minősül szerződésnek. A bizonylat ellenében átadással létrejövő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, azt a Szolgáltató iktatja és az a későbbiekben hozzáférhető.
4. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei
Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető;
- a regisztrációs adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb.) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a bejelentkezés után a jobb felső sarokban kijelzett névre, majd a regisztrációs adatok pontra kattintva;
- az Ügyfél a regisztrációjának törlését Szolgáltató Ügyfélszolgálatán keresztül kérheti.
Ügyfél a tévesen leadott rendelést haladéktalanul írásban jelezni köteles Szolgáltató Ügyfélszolgálatán a rendeles@szefguru.hu e-mail címen. Szolgáltató a megrendelt termékeket rövid határdővel is kézbesítheti. Ilyen esetben a tévedés kijavítására már nincs lehetőség.
5. Átvételi módok
A megrendelt termékek átvétele az Ügyfél választása szerint a következő módokon lehetséges:
- Telephelyi átvétel
- Kiszállítás
6. Szállítási díjak
Az aktuális szállítási díjakról szóló tájékoztatást itt talál:
Házhoz szállítás
7. Fizetési módok
A vételár kiegyenlítése a következő módokon lehetséges:
Telephelyi átvétel
- készpénz
- bankkártya
- jelzett előre utalás
Kiszállítás
- készpénz (utánvét)
- előre fizetés bankkártyával (nem a helyszínen)
- jelzett előre utalás
Cégek esetében bruttó 120 eFt rendelési érték felett 8 naptári napos átutalás kérhető. Ennek elbírálását Szolgáltató saját hatáskörben gyakorolja.
Egyéb halasztott fizetési lehetőséget Szolgáltató visszatérő Ügyfeleinek - külön megállapodás esetén - biztosít.
Vásárlási utalványt Szolgáltató nem fogad el.
8. Garanciális ügyintézés
Szolgáltató az általa forgalmazott termékekre az itt és az ÁSZF-ben leírt feltételek mellett általánosan 12 hónap garanciát vállal. Szolgáltató ettől bizonyos esetekben eltérhet, de ezt minden esetben külön feltünteti.
Szükséges dokumentumok
-
Ügyfél a garanciális igényét a vásárolt termékhez kiállított eredeti számla, illetve a mellékelt garanciajegy bemutatásával érvényesítehti.
-
Elveszett garanciajegyet Szolgáltatónak nem áll módjában pótolni.
-
A garanciajegyen történő bármilyen utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a garanciajegy érvénytelenségét vonja maga után.
A garanciális felelősséget kizáró feltételek
-
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
-
Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
-
A Szolgáltató szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
-
Természetes elhasználódás.
Garanciális és javítási határidő
-
A garancia időtartama a termék átadása napjával kezdődik.
-
A termék javítása esetén a garancia időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivéve, ha a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vagy egyéb garanciális felelősséget kizáró feltétel (ld. fent) okozta.
-
A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a garancia időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
-
Ügyfél az észlelt hibát Szolgáltató felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk az Ügyfelet terhelik.
Javítás
-
A javításhoz Szolgáltató csak új alkatrészt használ fel.
-
A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
-
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hibát pl. helytelen kezelés okozta, úgy Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a mindenkori javítási óradíjat számítsa fel.
-
Javításhoz az Ügyfélnek alapesetben a komplett terméket kell Szolgáltató szervizébe eljuttatni (minden eredeti tartozékkal). A Szolgáltatóval történő előzetes, írásos egyeztetés alapján ettől el lehet térni.
A javítás helye
-
A garanciális (és szavatossági) igény Szolgáltató szervizében érvényesíthető nyitvatartási időben, Hétfő-Péntek: 10-15-ig.
-
A termék oda- visszaszállításáról Ügyfélnek kell gondoskodnia, kivéve ha a termék 10 kg-nál súlyosabb vagy kézi csomagként nem szállítható.
Garanciához és szavatossághoz kapcsolódó jogok
-
Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ügyfél kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét,
-
a termék díjmentes javítását,
-
ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat visszakérheti.